Friday, 18 June 2021

ESP kini mudah dibawa kemana-mana bersama kita

 Wah hari ini kak radin rasa teruja sangat sebab ESP dalam versi sachet dah keluar, lepas ni kalau dah habis covid boleh kita berjalan-jalan tanpa perlu risau cara untuk bawa ESP. Tak perlu lah lagi nak usung canister tu, kalau nak bawa pun apa salahnya bangga sikit haha.

Ok lah jom kita tengok ESP dalam sachet ni ya. 

Sempena ESP dalam sachet yang baru dilancarkan ni, Shaklee ada buat promosi tau dari hingga 30 Jun ni, setiap 3 kotak belian anda akan dapat 1 kotak secara percuma. Wah memang jimat banyak ni. Jom la kita grab mereka sekarang !


Khasiat ESP yang sama, cuma kini dia lebih mudah dibawa kemana-mana, kini ESP sentiasa bersama haa gitu la kan. Pilih la nak yang mana, kalau awak memang dirumah je beli je yang canister lebih jimat. Masing-masing ada kelebihan sendiri nak grab dua-dua pun apa salahnya :D


Bila kak radin kongsi gambar ni tadi, ada yang bertanya ESP tu apa ya untuk apa?

Meh kak radin nak kongsi secara ringkas, ESP ni soya non gmo, rasa dia vanilla rasa soya asli tanpa gula memang sedap. Dia ni bantu beri tenaga, bina sel baru dalam badan sebab tu ESP boleh bantu cantikkan kulit, hilangkan parut pada wajah, untuk ibu menyusu dia boleh jadi juga sebagai milk booster. Oh ESP ni dia beri rasa kenyang juga kalau nak best boleh campur susu atau buah, jadi boleh la nak kurus juga kan. 


Nanti kak radin kongsi lagi kebaikan ESP ni ya. Oh ya sebelum tu nak kongsi harga jualan  ESP sachet ni RM98.75, harga ahli hanya RM79. Sempena promosi bulan jun ni, beli 3 percuma 1 kotak memang sangat berbaloi. Best best.

Ada apa-apa nak tanya boleh hubungi kak radin terus ya. Jangan malu jangan segan nanti sesat jalan.


0 comments: