Saturday, 20 December 2014

Piala AFF Suzuki 2014 Malaysia VS Thailand

Kurang 2 jam lagi pertemuan Malaysia-Thailand, pasukan mana agaknya yang akan menjulang Juara Piala AFF Suzuki 2014 ni ye?


UAA pun takde lah pandai sangat pasal bola ni tapi disebab kan kita sebagai rakyat Malaysia haruslah menyokong. Kalau bukan kita siapa lagi nak sokong.kan kan? Don't worry Malaysia..kami akan selalu sokong anda..just do your best okeh :)



Semangat betul brother nih..haiyak macam-macam perangai la kan...menang kalah adat pertandingan jangan ada tumbuk2 sudah.peace no war ok!

Apa yang buat lagi nak ambil tahu sebab encik suami pun sibuk nak pergi sokong kat Bukit Jalil. UAA pun nak ikut sama tapi kesian pula pada Ammar Arit nanti nak sesak2 kan..takpelah..kita sokong dari rumah je. buka TV9 siap2 nih..hehe

Oh hari ni kan tiba-tiba lagi en suami semangat lah nak beli paper rupanya ada muka dia dalam tu.femes sekejap..perasan lebih je ni.nak buat kenangan anak cucu katanya. (-_-)



Hehe apepun enjoyy..bola2 juga solat jangan lupe okeh.nak buat apa-apa pun yang WAJIB tu kena la buat..dah nama wajib kan kan. baru lah berkat sket..doa ramai2 wah gitu lah..apapun, Malaysia tetap kena sokong.ewahh :)

UAA yakin Malaysia Boleh..yakin boleh...Just do your best okeh..fokus2 dan gol..yeahh~~

Go go go harimau malaya..harimau malaya..lalalala~

No comments: