Sunday, 28 December 2014

Bayi HEBAT lahir masa banjir 2014

Saje je nak share bayi ni hebat lahir di penempatan banjir
orang memang la cakap macam2 kan

kita tiada dalam situasi tu boleh la cakap macam-macam
diorang kat sana berperang tau antara hidup dan mati tau
Allahuakbar~


Apapun syukur dan selamat datang ke dunia ye nak...so sad kelahiran kamu tapi untie tahu awak seorang yang kuat sebab tu Allah beri kekuatan pada mama kamu untuk lahirkan awak...be strong ok dear~

Moga awak dan mak awak sihat k...


No comments: