Tuesday, 16 September 2014

Apa kata ibu-ibu tentang meal shakes

 Assalamualaikum~

Mak Ayah mana tak risau kalau anak mereka ni tak nak makan itu..tak nak makan ini..
tak cukup khasiat kot kan..

Tapi kini mereka mampu tersenyum lebar dengan bantuan 


Alhamdulillah~~~

Meh kita tgk k..biar mereka berkata..❤

Sumber dari: myfawa.com

Bagaimana Meal Shakes membantu para ibu bapa di Malaysia. Check it out...

1. Anak berselera makan, muka pun dah nampak berisi daripada dlu

2. Si kecil yang dah berisi hasil minum Meal Shakes

3. Anak saya dah mula berselera nak makan.

4. Selera bertambah dan sihat

5. Dulu anak tak mahu makan, bila makan je mesti menyorok belakang pintu. Sekarang makan macam tak ingat dunia :D

6.  Anak dah jarang selsema, selera makan pun bertambah.

7. sebelum ni anak susah nak makan nasi, lepas bancuh mealshake ni, lepas menyusu pun nak nasi.

8. Bantu atasi sembelit

9. Meningkatkan fokus anak.

10. Kesihatan bertambah baik, selera makan pun bertambah baik

11. Anak makin bijak, kulit cantik, petah bercakap

12. Bantu sembuhkan batuk selsema, makan pun berselera.

Ya Allah ..seronoknya baca feedback yg baik dari customer ni kan...kita as parent tak salah kan mencuba,...mereka sudah..anda bila lagi?

JOM JOM 

Beri yang terbaik untuk anak kita...:D

Nak CUBA Meal Shake?


Bulan September 2014 ni kita ada promosi tau..

Beli 3 PERCUMA 1 

Nak 1 je?

Pun boleh...cari saya ye,

~Aisyah~
017-3468802
FB: Radin Siti Aisyah

No comments: