Tuesday, 2 September 2014

Testimoni VIVIX - Harga Sebuah Kesihatan

Assalamualaikum wbt..

Hari ni nak sharing story ibu saya. Dia memang seorang yang aktif bermasyarat namun Allah SWT ingin mengujinya dengan sakit. Tiada apa yang menggembirakan kami bila dpt melihat ibu ayah sihat dan ceria.dpt melakukan aktiviti seharian dgn baik.betul kan..

Ni kisah ibu saya yang tersalah makan ubat.niatnya nak sihatkan lutut supaya dpt la cepat hilang sakitnya dan dpt melakukan aktiviti  seharian. Yee memang cepat sihat tp kesannya bila ubat diberhentikan...bermulalah..

Ibu saya telah mengalami kenaikan berat yang ketara.selera pun naik dan sakit satu badan.yg lebih sedih nak bergerak pun tak boleh..sume dgn bantuan. nasib ada ayah yg sentiasa disisi.

Hati anak mana tak sedih tengok ibu kesakitan kan..macam-macam cara jugak dah cuba. pergi ke hospital katanya perlu dioperate.hurm risaunye lah..Bila tahu tentang VIVIX ni maka kami pun  terus mengambil inisiatif untuk mencuba VIVIX.

Alhamdulillah...botol pertama mama nampak segar.dan setelah botol yang keempat disamping menjaga makan.mama nampak lebih sihat dan berat pun turun.

Kini mama dah kembali beraktiviti..tongkat pun hilang ke mana dan VIVIX masih menjadi teman setia.syukur lihat mama gembira dan sihat kembali.sakit sihat semua dr Allah swt kan..
syukur syukur..thank you Allah swt..

Oh ayah saya pun ada mkn vivix.dia kata sekali mkn je terus rasa badan bertenaga..best kan.

that's why I LOVE SHAKLEE

Selepas penggunaan konsisten 4 botol VIVIX 
Moga kita sama-sama sihat la hendaknya ye...syukur dgn kesihatan yang kita miliki sekarang. 
Jaga elok-elok ya..

Oh VIVIX yang mama saya makan tu harganya terasa la jugak..sebab tu kami kongsi adik beradik..
Tapi bila dilihat mama SIHAT, CERGAS, GEMBIRA..apa lah sangat dengan RM tu kan...duit boleh dicari dan diikhtiarkan..boleh diusahakan..kesihatan?

Fuhh memang tak boleh dibeli kan...meh saya share sket ye VIVIX ni harga dia RM475 tapi kalau harga member memang jauh lebih JIMAT tau..alhamdulillah saya dah jadi ahli ni.boleh la dapat harga jimat tu..kalau nak gak boleh la saya bantu.my pleasure <3 <3
(^_^)

Oh VIVIX ni ada banyak lagi khasiat dia tau..boleh baca SINI

Jom Sihat Sihat SIHAT 

~Aisyah~
017-3468802
Fb: Radin Siti Aisyah
rsaisyah317@gmail.com

No comments: