Tuesday, 22 July 2014

Basic H pencuci serba guna

Hari ni mode mencuci rumah..lalala..nak balik raya katanye..hee..
so semestinye sy perlukan en basic H2..my pencuci..❤❤


Pencuci biodegradable dan tidak bertoksik yang pertama dikeluarkan oleh Shaklee pada 1960... cube kire dah brape tahun dah.. hmm..

Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate yang dua kali ganda lebih pekat ini memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa.

Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah di baju, bangkai serangga yang terlekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di lantai. Itu hanya tiga daripadanya, masih terdapat 997 cara penggunaan yang lain.

Untuk hari ni..sy gunakan untuk mop lantai dulu..mmg bersih berkilat.en semut pun da lari sume.hee..bersihkan semua2 lah..lap2 yg dah lame x lap tu..smgt nk raya gitu..

kebetulan ammar pun tak berapa sihat.maka nya sy pun ambil air dan 2 titis basic H2 dan jerlum si kecik ni..

ha ade byk lg kegunaannye tau..try n explore sendiri! 

Dapatkan Basic-H sekarang?

Hanya RM46 untuk 1001 kegunaan..(^_^)


Atau dapatkan harga ISTIMEWA dari saya!

Hubungi saya,

~Radin Siti Aisyah~
017-3468802
FB: Ummi Ammar Arif

No comments: