Monday, 7 July 2014

4 Ramuan Hebat VIVIX Shaklee

Bulan ni kan..memang awesome tau..sebab bulan ni byk date penting.hee..em ok la focus..
sebab apa tau..bulan ni kita ada promosi VIVIX..

KLIK SINI baca lagi tentang VIVIX
 Ada apa promosi VIVIX ni kan?

BELI 6 VIVIX..anda akan dapat....

PERCUMA 1 LAGI VIVIX
PERCUMA keahlian
PERCUMA penghantaran
CASH BACK RM250

Apa yg best sgt VIVIX ni kan..

meh saya BONGKAR apa 4 ramuan SEMULAJADI dalam VIVIX ni.

1) Muscadine Grape 

Merupakan satu-satunya anggur yang mempunyai 
lebih dari satu kromosom (anggur liar yang mempunyai 20 kromosom), 
ahli sains percaya ini mengukuhkan lagi polyphenolnya yang berkualiti untuk awet muda. Ia juga mengandungi asid ellargik sejenis fitonutrien yang tidak ditemui di dalam anggur jenis lain, dalam kepekatan tinggi yang mempunyai ciri-ciri anti-kanser, anti-virus dan anti bakteria
Seterusnya bersama ahli sains dari Universiti Georgia, membangunkan satu proses ektraksi sejuk dan lembut, untuk menjamin satu ekstrak bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi bagi menghasilkan profil polyphenol yang kuat di dalam vivix bagi proses anti penuaan cellular vivix. 

2) Purple Carrot 

Sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia termasuk carotenoid, phenolics, polyacetalenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. juga mengandungi anthocyanins. Anthocyanins sejenis antioksida yang berkualiti tinggi merupakan anti-kanser, anti-radang, anti-mikrobial dan baik untuk saluran darah, lipoprotin dan platelet, mengurangkan risiko penyakit koronari jantung
Purple Carrot juga mengandungi asid klorogenik dipercayai sangat baik untuk masalah diabetik.
 
3) Elderberry 

Elderberry mengandungi flavonoids, ciri antioksida yang kuat, mengukuhkan sistem imun, melawan jangkitan virus dan bakteria. Juga sekali lagi kaya dengan anthocyanin, ie anti-radang, juga baik untuk sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan selsema atau influenza
Elderberry juga mengandungi vitamin A,B dan C dan nutrien seperti asid amino, caretonoid, tannin dan rutin. Lain-lain manfaat elderberry ialah mampu mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular, strok dan serangan jantung, pengurangan stress, penglihatan, penghadaman, jangkitan yeast, astma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes. 

4) Polygonum Cuspidatum

Tumbuhan Polygonum Cuspidatum berasal dari asia, juga terdapat di Amerika Utara dan Eropah. Polygonum Cupidatum merupakan sumber komersial ravestrol yang penting melawan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan dan memanjangkan usia, dari segi kajian purata jangka hayat akan datang ialah 120 tahun.

Ha tu lah rahsia pun dah terbongkar. Kini tiada lagi rahsia..sebarkan pada semua. Didalam kajian makmal, ramuan VIVIX ni menunjukkan impak kepada  
 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selular.


NAK CUBA..??  KLIK SINI

atau nak dapat konsultansi PERCUMA

Hubungi saya,
~Aisyah~
SID anda yang cantik dan sihat
017-3468802
rsaisyah317@gmail.com

No comments: