Tuesday, 10 June 2014

Aiskrim Meal Shake Oreo

Petang2 nih sedap jugak kalau buat resepi yang mudah2..lagi sedap dan berkhasiat..kan~~
Sekarang ni macam-macam makanan ada kat pasaran. memang merisaukan
lagi-lagi kalau nak bagi makan kt anak kan.
anak I baru 7 bulan.jauh betul fikirkan.haha

Meh saya nak kongsi resepi yg best..

AISKRIM MEAL SHAKE OREO


OK semua dah sedia yer dengan buku resepi masing2? ..

Bahan A:
2 1/2 cawan fresh milk
2 sudu milo
3 sudu Meal Shakes
Biskut oreo yang dihancurkan dengan blender kering (suka hati banyak mana)


Bahan B:
Biskut oreo yang dipatah-patahkan (suka hati banyak mana)


Cara Membuatnya:
1) Campurkan kesemua bahan A ke dalam blender dan blend
2) Lepas semua dah sekata, masukan ke dalam bekas dan simpan dalam bahagian beku peti ais.
3) Apabila adunan sudah separa beku, keluarkan dari peti ais dan masukan bahan B.


Dah siap. Selamat mencuba.


Bagi yang belum ada Meal Shakes Shaklee tu, wajib dapatkannya hari ini supaya anda boleh cepat2 buat aiskrim Meal Shakes Oreo ni.

Saya ada stok Meal Shakes ke?

Stok memang sentiasa ada (^_^)

No comments: