Thursday, 30 January 2014

Balik cuti raya china

baru nak tidur ni..bunyi berdentam dentum macam bunyi tembakan pun ade..rupanya da pukul 12.patut lah..selamat tahun baru china utk yang menyambutnya. 


Satu malaysia katakan..kita pun sambut cuti sama kan.hee..
em ape motif entry ni sebenarnya kan..hehe..
esok da closing utk bulan ni.neves pulak rasa nak terima bonus.ok lah sape nak bagi boleh la nak bayar bil-bil ,maintenance umah.boleh la nak bntu sikit2.alhamdulillah utk kali pertama ni..
berusaha lagi sampai master.!!
 sambil2 tu yg penting aku dapat duduk rumah jaga ammar si tecit tu..
surirumah sepenuh masa gitu.work from home.
 I think...I love this job.
well apapun yang kita buat ikhlaskan hati dan redha kerana Allah insyaallah mendapat berkat.
sikit tapi cukup..
em ok lah.da ilang da bunyi dentum2 tu..eh berhenti kejap rupanya..huu..xpelah.mari lah kita cuba tidor. sebelum mulakan misi bulan februari nanti..meh kita beraya dulu sambil2 perkenalkan produk supplemen ni..wee..
Ni nak tepek muka si ammar arif jap..

my push factor :)
ok..selamat malam.assalamualaikum..

Salam cantik dan sihat,
~Aisyah~
UmmiAmmarArif

No comments: